خرید پودر سنگ در تهران

صفحه اصلیخرید پودر سنگ در تهران

خرید پودر سنگ در تهران

امروزه در صنعت ساختمان سازی، خرید پودر سنگ جز اقدامات اولیه کار و در لیست ضروری ترین متریال مورد نیاز قرار دارد. این محصول در صنایع مختلف به دو صورت طبیعی و صنعتی قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که از فرسایش سنگ ها در طبیعت، پودر سنگ طبیعی به وجود می آید‌. در حالی که در روش صنعتی تولید این محصول، از آسیاب های کوبشی و یا دستگاه های سنگ شکن استفاده می گردد.

پودر سنگ که به آن آرد سنگ نیز می گویند، در بیشتر مصارف امروزی به روش صنعتی تولید می شود و کاربرد زیادی دارد‌. خرید پودر سنگ از مراکز فروش این محصول به صورت بسته و فله امکان پذیر است و به عنوان یک محصول اولیه در صنعت ساختمان سازی، نیاز به اطلاعات هوشمندانه در هنگام خرید دارد‌.

همچنین امکان خرید پودر سنگ در تهران به دو صورت مراجعه حضوری و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت بازرگانی ایران پخش وجود دارد.

معرفی نکاتی‌ مهم در مورد خرید پودر سنگ

در ادامه این مطلب قصد داریم به نکات مهمی در هنگام خرید پودر سنگ مرغوب اشاره کنیم.

  •  نوع کاربرد‌: با توجه به اینکه پودر سنگ مصارف گوناگونی دارد و در صنایع مختلفی مثل ساختمان سازی، مجسمه سازی، تولید پلاستیک، کاغذ و رنگ رزین مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو، هنگام خرید بایستی نوع مصرف آن در نظر گرفته شود.
  •  مشخصات فنی‌: در کارخانه های صنعتی تولید پودر سنگ، این محصول در دانه بندی های ریز، درشت و متوسط و با سطح متفاوتی از خلوص و سفیدی تولید می شود‌. توجه به چنین نکاتی در هنگام خرید پودر سنگ اهمیت زیادی دارد‌‌‌.
  •  قیمت‌: قیمت پودر سنگ بر اساس معیارهای خاصی تعیین می شود. از عواملی که روی قیمت این محصول در هنگام خرید تاثیر گذار است، می توان به حجم خرید پودر سنگ‌، نوع، کیفیت‌، برند و… اشاره کرد. قیمت پودر سنگ با توجه به نوع و درجه کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
  •  برند معتبر‌: خرید پودر سنگ از برندهای شناخته شده و معتبر، در حفظ کیفیت و فاسد نشدن این محصول موثر خواهد بود.

در واقع قبل از خرید پودر سنگ در تهران، محصول را طبق کاربردهای مورد نظر خود بررسی کنید و با مراجعه به چند کارخانه تولید کننده پودر سنگ، از قیمت و کیفیت محصول با خبر شوید‌. همچنین دریافت مشاوره و توجه به استانداردهای نوشته شده روی محصول نیز، به شما کمک می کند تا خریدی رضایت بخش داشته باشید‌.

مزایای استفاده از پودر سنگ

خرید پودر سنگ در صنعت ساختمان سازی و کارهای عمرانی مزایای زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم‌.

  •  افزایش استحکام و دوام سازه‌: پودر سنگ بافت پرکننده ای دارد و به عنوان یک متریال مهم در ساخت و ساز، به سفت نگهداشتن بتن، ملات و دیگر مصالح ساختمانی کمک می کند‌ و از این طریق باعث استحکام ساختمان در برابر فشار و دیگر عوامل محیطی خواهد شد.
  •  صرفه جویی‌ در مصالح‌: در ساختمان سازی می توان به جای سیمان برای ساخت بتن، از پودر سنگ استفاده کرد و از این طریق در مصرف سیمان صرفه جویی نمود.
  •  کاهش وزن ساختمان‌: پودر سنگ به دلیل وزن سبک تری که نسبت به سیمان دارد، می تواند جایگزین خوبی برای سیمان باشد و در نتیجه به کاهش وزن کلی سازه کمک کند.
  •  شکل پذیری بهتر ملات و بتن‌: پودر سنگ باعث افزایش میزان شکل پذیری ملات و بتن شده و در بالا بردن کیفیت اجرای کار موثر خواهد بود.
  •  سازگاری با محیط‌: استفاده و خرید پودر سنگ در صنعت ساختمان سازی، باعث کاهش آلودگی های زیست محیطی در مقایسه با مصالح دیگر می شود‌.

برای خرید پودر سنگ با کیفیت، لازم است با تولید کنندگان معتبر و معروف در این رابطه مشورت کنید. همچنین آزمایشگاه های زیادی هستند که پودر سنگ را به لحاظ درجه کیفیت تست می کنند. بنابراین شما می توانید مطابق با نیاز و استانداردهای مورد نظر خود، محصول مناسب را خریداری کنید‌.

خرید پودر سنگ

خرید پودر سنگ رنگی و سفید

نکته دیگری که باید موقع خرید پودر سنگ به آن توجه داشته باشید، این است که آیا پودر سنگ رنگی می خواهید یا سفید؟ چرا که این دو نوع پودر سنگ از لحاظ ویژگی ها و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند‌.

  1.  پودر سنگ سفید‌: در خرید پودر سنگ سفید باید بدانید که این محصول، به دلیل درخشندگی و درجه خلوص بالا، انتخابی مناسب برای محیط هایی است که نیازمند ظاهر زیبا هستند‌.
  2.  پودر سنگ رنگی‌: پودر سنگ رنگی در انواع رنگ ها همچون کرم، خاکستری، قهوه ای و… موجود است و متناسب با کاربرد و نیاز هر شخص انتخاب می شود‌. از این پودر سنگ می توان در تولید بتن های رنگی برای کف پوش ها، در آسفالت های رنگی جهت زیبایی معابر و… بهره برد.

بنابراین، انتخاب و خرید پودر سنگ سفید و رنگی در نهایت به نیاز و کاربرد شما بستگی دارد. اگر هدف از خرید پودر سنگ، براقی و سفیدی مکان مورد نظر باشد، پودر سنگ سفید و اگر رنگ آمیزی و زیباسازی فضا باشد، پودر سنگ رنگی پیشنهاد می شود‌. برای خرید سیمان در تهران نیز میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر قیمت خرید پودر سنگ در تهران

قیمت پودر سنگ، یک فاکتور بسیار مهم محسوب می شود که خریداران به آن توجه ویژه ای دارند‌‌. البته عوامل زیادی روی قیمت پودر سنگ موثر هستند که بررسی آنها، خریدی مقرون به صرفه را برای شما به همراه خواهد داشت.

  •  نوع پودر سنگ‌: انتخاب نوع پودر سنگ کاملا سلیقه ای و براساس نیاز مشتری صورت می گیرد‌. به طور کلی خرید پودر سنگ سفید با دانه های ریز، قیمت بالاتری نسبت به پودر سنگ رنگی با دانه های درشت دارد.
  • حجم پودر سنگ مورد نیاز‌: خرید عمده پودر سنگ باعث کاهش قیمت نهایی می شود و در نتیجه خریدی سود‌مند خواهید داشت.
  •  هزینه حمل و نقل محصول‌: حمل و جابجایی محصول از محل تولید به محل مصرف در موارد زیادی هزینه بر بوده و در نتیجه این امر روی قیمت نهایی خرید پودر سنگ نیز تاثیر گذار خواهد بود.
  •  کیفیت و نوع برند‌: پودر سنگ تولید شده در کارخانه های معتبر و شناخته شده معمولا کیفیت ایده آل و در نتیجه قیمت بالایی دارد.
  • منطقه: قیمت پودر سنگ در مناطق مختلف تهران متفاوت است.

سخن پایانی

با گسترش صنعت ساختمان سازی و رواج پروژه های عمرانی، استفاده از مصالح ساختمانی، جز متریال ضروری این فعالیت ها شده است‌‌‌. خرید پودر سنگ  و خرید آهک در تهران از مراکز معتبر فروش به صورت عمده، خریدی مقرون به صرفه است که با توجه به میزان نیاز مصرف کننده در لیست سفارش ها ثبت می شود‌.

ما مصالح ساختمانی با کیفیت و تضمینی را ارائه می دهیم

Call Now Button